onsdag 20. januar 2010

V75-seier for Petula Santana

V75-forslaget mitt gikk i dass, men det skiter jeg i. For Kristian Solbakken og Anne Rasmus herlige traver Petula Santana innfridde min bankertro og sørget for V75-seier og 100 000 kr inn på konto!
Nord-Norge, Finnmark og Karasjok har fått en V75-vinner, og det kan ikke beskrives!!



Når det gjelder mine spill hos bookmakerene så gikk det veldig bra denne gangen også.
Spillene fra Unibetsatt som det skulle. Norheim Spir var langt foran Hasle Lomen til andreplass i løpet, Frigg Elden ble også toer og var på trippelen. Sist men ikke minst så vant Petula Santana. Oddsen for denne trippelen var 8,49 og vinnerspillet til 7 i odds gikk også inn.


Spillet fra Nordicbet gikk i dass da Danish Angel var urdårlig.

Enkeltspillet fra Bet365 på Dream Royal gikk også inn. 5o-lappen ga 90 kr tilbake.

Totalt ble det en gevinst på 1289 kr etter å ha satset 300 kroner. Overskuddet på dagens spill ble da 989 kroner. Snart blir vel jeg utestengt fra bookmakerene. :)

Jeg må gjenta at det er nok en god ide å begynne å følge mine tips for H2H og vinner/plass spill hos bookmakerene!
Totalt har det blitt 2465 kroner innspilt med en innsats på 700 kroner. Overskuddet på spill er på fine 1765 kroner.

Å spille H2H-spill krever at man er selektiv og spiller gode drag som man har tro på. Jeg følger godt med på trav og gjør grundige analyser om mine objekter. Har selvsagt vært veldig heldig med mine drag i det siste, men det er heller ingen tilfeldighet. Travspill krever at man er godt pålest.

Ikke nøl med å registrere deg hos bookmakerene som tilbyr H2H-spill til norske travløp. Bookmakerene gir også innskuddsbonus og følger du mine tips så kommer du til å gå med overskudd.
Trykk på bannerene under for å registrere deg.

"20">
Nordicbet

Spillresultater

Løpresultater

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentarer