lørdag 16. januar 2010

H2H-dobbelen på Unibet gikk

Ble nok en fin dag for mine H2H-spill. Spillet på Unibet med Greis Vinn og Kabir som vinnere mot hhv. Vestpol Faksen og Having Said That gikk rett inn, for sikkerhets skyld så vant begge mine drag sine løp.
Oddsen var pene 5,76 som ga 576 kr tilbake for hundringsen som jeg satsa. Spillet hos Bet365 ble tilbakebetalt, da Lomebrun ble strøket. Like greit det, da France Lavec L. for en gangs skyld løste feilfritt og slo Wammior i den andre duellen.

Kanskje en ide å begynne å følge mine tips for H2H, da jeg gikk med over 300 kr i overskudd sist også på Leangen.
Å spille H2H-spill krever at man er selektiv og spiller gode drag som man har tro på. Dette blir man ikke millionær av, men man tjener litt penger på det og har litt ekstra moro mens man ser travløp.

Ikke nøl med å registrere deg hos bookmakerene som tilbyr H2H-spill til norske travløp. Bookmakerene gir også innskuddsbonus og følger du mine tips så kommer du til å gå med overskudd.
Trykk på bannerene under for å registrere deg.


Nordicbet

Som så ofte før så var det favorittpreget på Forus med lave 1596 kr for 7 rette i V75-spillet. 6 rette ga 35 kroner.
Ble ingen utbetaling for 5 rette, dermed blir det jackpot på V75 onsdag på Bjerke. Da serverer jeg en snadderbanker som ikke blir 1.valg og det kan gi deg atskillig mere kroner en dagens V75-utbetaling. Tipsene kommer ut på tirsdagskvelden.
Følg med videre!

Spillresultater


Løpsresultater

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentarer