lørdag 23. januar 2010

H2H og V/P til Bjerke 23.01.2009

Står over V75-forslag denne gangen, har ikke noe spesielt gode objekter denne gangen utenom Wiking Blesen som ser ut til å ha blitt som en ny hest hos Lars O. Romtveit. Har stått på til mål de to siste gangene og jeg forventer at den er ytterlig forbedret.

Finner bare aktuelle spill hos Unibet denne gangen.

15:20 100123 - Bjerke # 5
Beste sluttplassering
Guilty Victory 1,55
Kastor Håbegård 2,15
Guilty Victory avsluttet forrykende til tredje sist etter stort terrengtap etter startgalopp. Er nok med langt framme her også, og er i allefall foran Kastor Håbegård som må ha ryggløp på distansen. Kastor Håbegård kommer nok til å ta tet for å så slippe og der tror jeg at den blir innestengt resten av løpet.

15:40 100123 - Bjerke # 6
Beste sluttplassering
Åsajerven 1,70
Neslands Loke 1,90
Åsajerven slår Neslands Loke 9 av 10 ganger. Neslands Loke er blitt hausset opp etter å ha slått Mørtvedt Jerkeld sist. 24,7 på Forus imponerer meg ikke, Mørtvedt Jerkeld kan umulig ha vært frisk for dagen. Neslands Loke kommer nok også til å bli overflydd, og det blir litt sjanseartet.

16:40 100123 - Bjerke # 9
Beste sluttplassering
Wiking Blesen 1,70
Horgen Tore 1,90

Har stor tro på Wiking Blesen som sagt i innledningen. Horgen Tore har ikke vist storform siden Kriterie-seieren og dette tar nok Wiking Blesen.

Spiller 100 kr på denne trippelen til odds 4,48.

17:00 100123 - Bjerke # 10
I det siste løpet har jeg funnet et fint drag i 13 Prestige De Mai Franskmannen elsker lange løp og jeg har tro på at 7-åringen kan være å finne på trippelen. Oddsen er fine 3,75 og jeg satser 50 kr.

Spiller også en firling til 50 kr med alle mine 4 spill. Det gir en odds på 16,80 og den oddsen kan man satse noen slanter på.

Totalinnsats i dag er 200 kr.

Lykke til med spill!
Trykk på linkene under for å komme til bookmakerene.


Nordicbet

Tips til Harstad kommer senere i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentarer