lørdag 9. januar 2010

Oppsummering dagens spill

Gikk ikke helt veien for mitt spill i dag. Hadde en skikkelig sjansebanker på Visedølen både i V5 og V75, han kom aldri med i leken fra sitt vanskelig startspor.
I V75-spillet så ble det 2 ganger 5 rette, noe som ga 222 kr. Var dårlig spilt på V75-5 hvor jeg røk muligheten for 6 rette ved å ikke ta med 2.valget Engesve Odin. Ga seg lett fra tett ved sin siste start, og det gjorde at jeg valgte å utelate Moe Odin-sønnen denne gang. Med fasiten i hånd og i etterpåklokskapens navn så må jeg si at det ble helt feil.

På spillet fra bookmakerene gikk det litt bedre.
Spillet fra Bet365 gikk i dass, da jeg røk på 2 av 3 på trippelen.
Destto bedre gikk det med dobbelen fra Unibet, hvor jeg spilte Visedølen som vinner mot Slått Vinn og Lundabye på plass. Denne dobbelen ga pengene tilbake 4,05 ganger.
Singelspillet på Nordicbet satt også, hvor Løb Cowboyland vant løpet og følgelig slo Hot Capital til 2,0 i odds.

Spillresultater fra Rikstoto
Løpsresultater fra DNT

Følg med utover kvelden for tips til Harstad i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentarer