lørdag 9. januar 2010

H2H og V/P hos noen bookmakere Leangen 9.januar

På lørdager er det ikke bare Rikstoto som byr på spill på trav.
Har vært inne hos noen bookmakere og sett på hvilke odds de kan tilby til H2H-spill (head to head), hvor man skal spille om hvilke av 2 hester er først i mål. I tillegg har Unibet vinner og plass-spill på de 2 siste løpene.


Bet365
4.løp H2H
Highfive Kemp 1.70
Mc Laren 1.90
På Bet365 fant jeg dette interresante spillet. De tilbyr fine 1.90 i odds for at min favoritt til vinner i løpet, Mc Laren, vinner over den overspilte favoritten Highfive Kemp. En fin odds som jeg gladelig setter noen slanter på. Mc Laren er mitt spill.

5.løp H2H
Aprilla 1.55
Newton Hall 2.15
Dette var rett og slett kremodds på mitt annetvalg i spillet, Newton Hall. Kjøpes gjerne på tilbud.

9.løp H2H
Hot Capital 1.70
Løb Cowboyland 1.90
Kremodds på denne også. Hot Capital er spilt 46% hos Rikstoto, og Løb Cowboyland er spilt 43%. Så her snakker vi om feilsatt odds og stor verdi. Løp og kjøp på Løb Cowboyland.

Hvis man spiller en trippel på de 3 dragene mine hos Bet365 så gir det pene 7,76 i odds.


Unibet
6.løp H2H
Visedølen 1,80
Slått Vinn 1,80
Min favoritt Visedølen bør i allefall være foran Slått Vinn i mål og dette er et fint spill.

9.løp V/P
Lundabye har 2.25 i plassodds hos Unibet. Plukker mange på oppløpet og er nok på trippelen, oddsen er grei nok og verdt ett spill.

Denne dobbelen gir småpene 4,05 i odds og spill anbefales.


Nordicbet
Løp 9
Hot Capital 1.75
Løb Cowboyland 2.00
Enda bedre odds fra Nordicbet på dette spillet på Løb Cowboyland som jeg har kommentert ovenfor. 2 i odds er verdt ett spill.


Lykke til med spill!
Trykk på linkene under for å komme til bookmakerene.


Nordicbet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentarer