torsdag 11. februar 2010

Lenge siden sist

Nå er det en stund siden jeg har skrevet på bloggen.

Gikk bra for tipsene mine sist søndag, det store forslaget gikk inn med over 2000 kr i premie. Var ganske favorittpreget, men vi fikk noen småsmeller i de to siste løpene innen V5-rammen som sørget for en hyggelig premie. Den sportslige beholdningen var Muskelmann G.T. som vant lett etter pause, den hesten kommer nok til å rade opp.

Ellers så har Petula Santanas suksess ikke gått ubemerket hen i media i Finnmark. De samiske tv-nyhetene har en reportasje om eier Kristian Solbakken. Innslaget om han er 11.40 ut i innslaget. Klikk her for filmklipp

Jeg har også kjøpt meg ny hest som jeg har oppstallet hos på Horni Gård her i Bærum. En ustarta 5-årshoppe e. Super News ved navn Walley's Habibi Klikk her for stamtavle m.m.
Som dere ser på bildet er det ingen liten merr, er hele 170 høy.
Forventer ingenting av en ustarta hest, men håper at jeg kan få noe glede av denne frøkna.

Har fått inn flere bilder som jeg legger inn i løpet av helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen kommentarer